2011. augusztus 13., szombat

Kedvenc íróim és a Moly.hu szép oldala

Szóóóóóval igen, elmaradtam megint. Nem tudom, miért, egyszerűen nincs lelkierőm leülni és pötyögni, úgyhogy csak halmozódik minden. Viszont most megígérem, visszazökkenek lassan, és ennek bizonyítékaként íme ez a bejegyzés!


IV. hét (júl. 25 – 31.)
Védőbeszéd a szépirodalom mellett
Védőbeszéd a szórakoztató irodalom mellett
Ha a kedvenc írójával/íróival készíthetne interjú, ki lenne/kik lennének a kiválasztott(ak)?
A Moly.hu könyves közösségi oldal népszerűsítése 

Mivel egyszer írtam eddig védőbeszédet, azzal is csak szenvedtem, hogy megfelelő legyen a tanár szempontjainak, ezért az első két opcióval az a helyzet, hogy én is békén hagyom őket, és ők is engem.
A hármas téma rögtön érdekesebb!

Imádnám, ha egyszer ez teljesülne, mert nagy álmaim közé tartozik az, hogy találkozhassam azokkal, akik ennyire elvarázsoltak a világukkal, akik tanácsot adtak tudtukon kívül, segítettek és szórakoztattak. Rengeteg kérdésem lenne hozzájuk, és inkább ilyen kis részletekbe belekérdezős, mert a főbb dolgokról van elképzelésem mindig, de a pici, apró, jelentéktelennek tűnő dolgok engem veszettül tudnak érdekelni!
Akikkel mindenképpen szeretnék egyszer találkozni a következő írók:  Cassandra Clare, Suzanne Collins, Stephenie Meyer (A burok miatt!), Tonya Hurley, Maggie Stiefvater,  J. K. Rowling. 
Egyikük sem magyar, azonban most új megszállottságom a Szent Johanna Gimi, és ezért Leiner Laurát egy tea mellett mondjuk örömmel bombáznám a kérdéseimmel :) 

Áh, a moly.hu! :)
Mit is mondhatnék? Az utóbbi időben láttam pár nem túl szép megjegyzést, amit eme oldal közösségére tettek, szóval ha más is olvasta, szerintem ne ítélkezzen senki ez alapján.
Az oldalnak rengeteg gyakorlati haszna van: szépen lehet vezetni az olvasásaidat, virtuális polcokat lehet csinálni, és azon rendezkedni, várólistára lehet dobni köteteket, hogy később is eszedben legyen, hogy te azt még régebben el akartad olvasni. Kívánságlistára mehetnek a megvásárolni óhajtott könyvek, a könyvek adatlapjára lehet idézni az adott kötetből, karcokban elmélkedni, és az az alatti kommentekben megvitatni az adott témát. 
Események és Kihívások színesítik még a palettát; eseményekhez tartoznak a moly-találkozók,  ezeken a találkozókon fény derül arra, kik rejtőznek a nicknevek mögött, a kihívások pedig (mint az Olvasás 7 hete is) szórakoztató, remek kis "programok", ha unatkozunk vagy kalandra vágyunk.
Ezek mellett pedig egy remek társaság vár, akik többnyire nyitottak mások felé, és szándékosan sosem bántanak meg senkit. Könyvbarát mindenki, elfogadja mindenki a másik rigolyáit, megszállottságát, sőt partnerre is találhatnak :P

Szóval abszolút ajánlani tudom, lassan 1 éve regisztráltam, de egy percét sem bántam meg.

0 megjegyzés: